Klantenservice

KLANTENSERVICE

Contact opnemen

U kunt contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen.
Wij zullen uw vraag binnen 24 uur beantwoorden. U kunt ook telefonisch contact opnemen op nummer
0031 40 2870026  / 00 32 0470122448. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur. Spreekt u dan aub onze voicemail in en u wordt zsm teruggebeld, of stuur een email naar de klantenservice. Voor het contact formulier klikt u hier.

Verzending & Bezorging

Indien u een bestelling plaatst voor 17.00 uur, het product op voorraad is en u betaald heeft met iDeal zal uw bestelling dezelfde dag nog verzonden worden. Voor meer informatie over verzending klikt u hier.

Privacy & Beveiliging

Ledsmania.nl houdt al uw gegevens geheim.
Onze voledige web winkel is beveligd met SSL verbinding.
Wij verkopen geen persoonsgegevens door aan derden en gebruiken deze alleen voor afhandeling van bestellingen. Al uw betalingen zijn veilig, wij houden uw bankgegevens niet in ons bestand.

Retourneren
Als er iets niet goed is met het product kunt u het terugsturen naar ledsmania.nl.  U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen, zoals bepaald in de wet ‘kopen op afstand’, onder voorwaarde dat het product zich nog in de (indien redelijkerwijze mogelijk) originele verpakking bevindt en niet gebruikt is. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed. Voor meer informatie over retourneren klikt u hier.
Bestellen
Om een product te kunnen bestellen klikt u het desbetreffende product naar de winkelwagen. Vanuit de winkelwagen kunt u doorgaan naar afrekenen waar u enkele stappen doorloopt, zoals het invullen van verzendadres en het kiezen van een betaalmethode. Wanneer uw order geplaatst is krijgt u een bevestiging van het plaatsen van de order. Hierna krijgt u een bericht wanneer het product verzonden is.
Betaling & Betaalmethoden
Na betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail en sturen wij uw pakket naar u op. Indien u problemen heeft met de betaling kunt u het beste contact opnemen met ons. Voor meer informatie over betaalmethoden klikt u hier.
Uw orders bekijken
Om uw openstaande, in verwerking zijnde of gesloten orders te bekijken, klikt u rechtsboven op de pagina op ‘Mijn Account’. Als u al ingelogd bent, wordt u meteen doorgestuurd naar uw dashboard. Indien u nog niet ingelogd bent, krijgt u een pagina te zien waar u uw logingegevens moet invoeren. Eenmaal op uw dashboard kunt u links klikken op ‘Mijn Orders’, waar u al uw orders te zien krijgt.
Veel gestelde vragen
Voor overige vragen kunt u onze FAQ, veel gestelde vragen bekijken. Klikt u hier om naar de pagina FAQ te gaan.
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
                       
Simtrade ledsmania
Adres :        Weegschaalstraat 3
                        5632CW  Eindhoven
Land :        NL
BTW (VAT)-nummer : NL233798894B02
KvK :        54962676

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op  stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).